10 mars 2011

Liiiite till...

Jag tänkte att jag bara skulle skriva liiite till. Hehe. Men det finns så mycket man vill säga. Fick en liten trevlig kommentar och tänkte: "Vad tusan, jag skriver lite till".. På ett ungefär.

När jag var i London förra året (tjohoo) såg jag den otroligt underbara "The Phantom of the Opera" som jag satt och grät till på första raden. Musiken är underbar, handlingen rafflande och känsloladdad och allting som det ska vara. Och denna går även på Broadway! Japp, den rekommenderas starkt.
Jag ville så gärna se "The Lion King" som jag tror är riktigt häftig, men p.g.a. oenigt syskon så blev det ju inte så... Snyft. Pampig musik, dans och lite till. Nästa gång jag är i New York, då ska jag se den!

Om du ska åka häst och vagn kan du leta efter hästen Marciello som jag fick mata med morötter när jag egentligen bara frågade ägaren om jag fick ta en bild. Lite kul. Jag har lite spontant fått mata en häst i Central Park, yes box!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar