22 mars 2011

What's going on?

Känner att man borde skriva lite om hur dagarna spenderas. Eller? Vet inte. Funderar på att skrota hela bloggrejen, men det känns också mest som en impuls.
Jag har segat på i helgen men hunnit gå på bio och se Matt Damon i "The Adjustment Bureau" som inte rekommenderas. 2/5. Ologisk och rätt ointressant. Eftersom att jag är som jag är så sparade jag lite kosing genom att ta med en burk med russin in i salongen. Smart! Gott som godis och ja, billigare än en pappask med trista pop corn.

Vårkappan har fått krypa fram ur garderobens tysta vrår och nu jag jag stoltserat med den två dagar i rad. Tråkigt nog är den vit och när lite lort kommer så blir det inte alls bra... Ska man kemtvätta lite kanske? Hmm... Tål att tänkas på.

Så här intressant kan mitt liv vara. Nu utelämnade jag väl lite granna, men äh... Top Gear går inte på tv och jag är trött. Kanske jag ska rita lite till, även om jag spenderat alldeles för många (not!) timmar med pennan i handen och fantasin i rörelse på pappret. Jag borde sluta blogga känner jag... Impuls? Voi voi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar