15 oktober 2010

Hårnålar (all over the place)


Idag höll jag som vanligt nuförtiden att trycka upp hårnålar bland mina kära hårstrån uppe på hjässan och fick ihop en enligt mig riktigt söt frisyr. Med ett rött band, som från början följde med min gamla rödvitrutiga klänning från Koola Anna (som irriterande nog är i extrem xs vilket blir lite trångt), uppsatt bland snirkliga ringar vid pannan var jag redo att möta skoldagen, haha.

Inte så värst tjusig bild från fågelvy, men lite tydlig iallafall. Jag är inte lika briljant som en del mer professionella damer med detta, men hallå som om jag borde vara det efter att ha börjat i somras. Snacka om att jag härmar bloggerskan Miriam m.fl. Eller inte. Jaja, spelar ingen roll. Jag gillar det och det är väldigt skoj att fixa och se hur man kan bygga upp håret på olika sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar