16 oktober 2010

Helkväll hos fröken A

Igår hade fröken Amelie fest hos sig och jag åkte dit med tre andra filurer. Efter att ha letat efter huset så kom vi till sist fram efte lite vägförklaringar över telefon.
Det var ohyggligt kallt ute och mina icke vantinklädda händer frös lite lagom mycket. Som tur var hade jag med min basker som de fick gömma sig i.

Amelie bjöd på trevligt sällskap, middag och kaloribomber som smakade sött och gott. Svårt att motstå, haha. Anna var där, liksom Malin och en bunt silverdalare som var kul att träffa igen. Prat, prat, presentöppning och lite singstar m.m.
 
Vid datumbytestiden så blev det dags att börja ta sig hemåt. Det var ännu kallare, men vi höll relativt god min. Pernilla hade en ny fin kappa i grått som jag måste säga att hon passade väldigt bra i. Jojjo hade snygga skor och Linda klagade på sin jacka. Trevliga typer det där.

Kom hem och läste lite innan jag somnade. Det var min kväll det.

6 kommentarer:

  1. Jag känner att jag är en gnutta trögtänkt... läste din andra kommentar om och om och om igen, fattade först ingenting... men sedan kom jag på! Jaha du menar att jag ska byte adress på länken till dig... hihi, ja, det ska jag göra!! :-)

    SvaraRadera
  2. shit vad komplicerat att skicka en kommentar till dig... måste använda mitt yahoo konto (flickr) tänk den människa som inte har ett sånt konto... aja!

    SvaraRadera
  3. jaha, men du jag ska fixa det. hold on, be strong :)

    SvaraRadera
  4. nu kan man skriva lättare, även om jag får hålla koll på skitskrivare.. som om någon kommer att kommentera... höhö. :)

    SvaraRadera