17 oktober 2010

Stepp och studier

Statsskick. Det blir det prov på denna tisdag. Inte precis glädjeskutt inte, men det är bra att kunna så jag klagar inte. Nu har jag suttit och skrivit ihop ett litet häfte med allt (hoppas jag) som ska kunnas. Misstroendeförklaring, propositioner/motioner, konstitutionsutskott m.m. Partaj...

Har för övrigt även varit på steppen idag. Förra gången gick det sådär, men denna gång var det desto bättre. Jag må inte vara så himla duktig, men för att vara relativt nybörjare är jag lite stolt. Shuffle hit, shuffle dit. Nu håller vi på med att försöka hoppa över våra egna fötter vilket jag inte riktigt vågat prova än. Lite steg att värma upp med är dock på g.

Sen åkte jag hem och var glad hela vägen även om min förkylda näsa kanske dämpade mig lite. Lite dans på söndagsförmiddagen piggar dock alltid upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar