28 oktober 2010

Vad är upp?*


Vad har hänt mig den senaste tiden? Egentligen inte så mycket. Men det beror på vad man anser vara mycket och lite. Om man jämför med någon som sovit hela dagen har det hänt mig mycket. Om man jämför med någon som sprungit på museum, bio, café, shoppat och varit med en bunt olika vänner så har jag inte gjort något alls.

Har märkt att jag skriver väldigt ofta. Det brukar jag inte alltid göra vanligtvis, men nu är bloggen lite ny och jag kände att jag gärna ville ha lite material som grund liksom. Man kan ju inte starta med att inte göra någonting. Men samtidigt vill man ju inte att grunden ska vara hafsigt och slafsigt gjord heller. Vilket dilemma, hehe.

* För den som inte fattar min ibland urtrissta humor så vad jag lite av en direktöversättare där med det vanliga engelska uttrycket; What's up?. Mitt svar om någon frågar "what's up?" kan ofta bli "The cieling'/'The roof".
(That's me in a nutshell.)

1 kommentar: