4 januari 2011

De e' bar' å åk

Ut i friska luften. Jag stack iväg och åkte längdskidor med Dessi och Anna i kylan och snön. Riktigt trevligt, även om jag åker som en snigel. Det var två år sedan jag åkte senast men det gick ju som en dans ändå. Eller.. nje.
Anna var på hugget.
Dessi med.
 Jag var väl lite lagom där i 'på-hugget'-snacket. Det var roligt och man blev så där piggt trött. När man varit ute och kommer in efter... ja du... ett antal minuter kan man ju gissa.
Sedan blev det sen lunch och trevligt snack. Jag och Anna pratade bilar till Dessis tristess. Anna gillar Lamborghinis medan jag drömmer om Aston Martin DB5's och Porsche 911. Sedan lämnade vi det ämnet och roade oss med foton och lite annat.

En trevlig eftermiddag med trevliga typer, heh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar