11 januari 2011

Vad är det som är gult och snurrigt?

Jo, det var jag idag.

Jag fortsätter som vanligt med att slänga in en bild på mitt snurriga hår som egentligen är rakt men som med hjälp av de kämpande hårnålarna hålls på plats.
Inte för att jag är proffs, men man har ju lärt sig av misstag och annat att det är praktiskt att korsa nålarna över varandra. Vilken nyhet, men tjohej.., så är det bra att göra om man vill se så underbar ut som jag... Hostelihost.
Med min, väldigt orättvisa och väldigt mjuka, nya kofta till hands skrek mitt fina sidenband från SidenCarlssons av glädje över att äntligen passa till något. Det är en ljus citrongul som är väldigt jobbig till de flesta färger, men nu blev det en trevlig komponering. Kanske inte egentligen det snyggaste, men lite kul ändå.

Gult är inte fult. Jag brukar inte ha gult, men det är för att det är en brist på gult som inte är senapsgult. Även dels för att jag är onödigt kräsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar