9 januari 2011

Tö och Tilda

Efter lite missuppfattade mötesplatsbeskrivningar träffade jag och Dessi denna tös. Känns som att det var ett tag sedan man träffade Tilda faktiskt. Några veckor i alla fall. Icke bra. Vi traskade omkring och såg oss själva i framtiden. Pekade ut folk som såg ut som potentiella kopior av våra framtida själva.
Sedan traskade vi vidare med våran drypande coolhet.
Trevligt. Jag sprätte pengar omkring mig igen och köpte en citronkofta som matchar ett band jag har i garderoben men som inte passar till något och därför aldrig används.
Efter lite lustiga foton och Dessi som garvade på åt Tildas ohyggligt smickrande bilder åkte jag hemåt igen med Dessi som inte bara var sen utan även ville att jag skulle följa med henne. Det skulle vara ett väldigt spillande av tid, hehe, så jag tog mig hem och åt lax.

Intressant fakta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar