8 januari 2011

Rackarns billigt

Jag har inga tvillingar som ser ut som mig. För alla med IQ över noll så är det inga problem att fatta att jag får en massa spegelbilder.
Idag for jag iväg med mamma till allas vårat IKEA. Man lyckas alltid köpa något hur man än försöker. Därför har jag en samling 9 kronors vaser som jag troligen inte köpt om de inte varit så rackarns billiga.

Jag köpte faktist en grej. Eller två, i ett paket. Kartonger. Alltid bra att ha och jag impulsköpte inte, för jag är i desperat behov av förvaring för diverse teckningar och andra papper. Nu är det inget desperat behov, utan införskaffad bekvämlighet.
Pippilotter. Underskattad frisyr. Jag blev stolt över att mina snurror höll hela dagen i vind, duggregn och mer vind. Länge leve hårnålarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar