5 januari 2011

I en slaskig stad

Idag har jag hunnit med en del tycker jag faktiskt. Inte bara hjälpt Jojjo och några från hennes klass med att spela in deras skräckfilm, som blir intressant att se hur den blir, heh.

Tog mig hemåt och lyckades nästan att somna i vår orealistiskt mjuka filt medan Guy Ritches filmversion av Sherlock Holmes, "Sherlock Holmes", for omkring i den braiga filmen.
Iväg bar det med familj för en helkväll ute, om man kan kalla det det. Middag och bio. Jag som inte varit på bio sedan "HP7" uppskattade väldigt mycket att det till slut kom en film på bio som jag orkar se.
"The Tourist" hette den och idag hade den officiell premiär här i Sverige. Johnny Depp och en mager A. Jolie for omkring i Venedig (jag vill åka dit!!!) och omgavs av action. Trevligt trevligt.

Sedan traskade vi vidare en liten bit i slaskig snö och halvslaskig snö och så bar det av hemåt igen. Japp. Riktigt trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar