10 februari 2011

En söt, blå rosett

När jag och Anna var inne i stadskärnan förra helgen grävde jag runt i butiken Fröken Söt på söder där de hade de allra sötaste rosetterna för ett rimligt pris. Jag hittade denna som passade så alldeles utmärkt med min strikta men enligt mig fina blus.

Som så ofta så hade jag roligt med diverse snurror av hårtestar uppe på huvudet, men rosetten lyckades pallra sig fast vid en tom plats bak på bakhuvuddelen. Japp.. det var väl det.

Ännu ett av mina så otroligt viktiga och intressanta inlägg. Nu vankas middag. Ännu mer intressant. För den som biter på naglarna eftersom att det är så intressant kan jag berätta att det blir... kycklig! Smarrigt.

1 kommentar:

  1. Hehe det är alltid intressant att höra vad det är du ska äta Hanna! xD Det blev riktigt fint med rosetten! Passar perfa!

    SvaraRadera