17 februari 2011

En tur på stan

Jag for iväg in till huvudstaden och traskade inte bara förbi Fjällgatan där man har tjusig utsikt som är ännu tjusigare än vacker sommardag, utan jag traskade även förbi insnöade cyklar, minimala kaféer och diverse slaskövertäckta och fordonsfyllda vägar. Stockholm kunde dock ha sett bättre ut; som staden gör en solig dag i slutet av maj... Jag längtar.

Jag sprätte även loss lite pengar och köpte mig en ny tröja och en 1000-sidors bok med alla Sir Arthur Conan Doyles böcker/noveller om Sherlock Holmes. Impulsköp... Men jag gillar den fortfarande än så länge och det är det som betyder något... Typ.
Såg även den perfekta lampan för Anna som gillar alla djur som kan döda en inom 30 sekunder. En manet-lampa!

3 kommentarer:

  1. Klockrent med lampan till Anna, haha

    SvaraRadera
  2. vilken affär kan man köpa manet lapan????

    undrar www.tinkeltonkel.com :)

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte vad butiken hette, men den ligger nära Slussen på Götgatan.

    SvaraRadera