4 december 2010

Nyckelpigorna anfaller

Lördagsmorgon och snön dalar ned i stora flingor. Jag har vaknat alldeles för tidigt för att ha fått tillräckligt med sömn efter att ha somnat vid ett, eller nåt. Satt och såg på en otroligt seg Kalla Kriget-film med Rock Hudson (jag brukar alltid tvinga mig igenom filmer om jag börjar att se dem; man måste ju skriva recension) och den hette "Ice Station Zebra" (betyg 2/5).

Hursomhelst; imorse satte jag upp mitt hår lite snabbt och tryckte på tre små pynt-nyckelpigor som jag tyckte skulle se lite kul ut. Nu var ju håruppsättningen inte särskilt bra, ser ut som ett rörigt virrvarr... Hursomhelst så kan jag ju inte säga att det var så fint, men om man ska på larvig fest eller maskerad kan man ju kanske ha så här.
Material: Hår/Peruk om så behövs, hårnålar, plastnyckelpigor, tålamod..

1 kommentar:

  1. Jag tycker att din frisyr blev bra xD

    // din hemliga stalker xD

    SvaraRadera