26 december 2010

Trassligt värre

Okej, lite reklam här. Hah, nej. Eller egentligen blir det väl det, men det är inte det jag tänkte. Sitter och kollar trailers (alltid så kul!) och hamnade efter lite "The Adjustment Bureau" (eh... sådär...) och "Pirates 4" hos drömlika Disney och deras senaste; "Tangled". Kass titel, jag föredrar "Rapunzel". Tjusigt namn, inte sant?
De har hursomhelst satsat stort på att ha roliga trailers och klipp. Jag har fastnat. Roligt att se vad de kommer på. Inte bara gör de filmen så att den ska vara vacker med samma look som "The Swing", som är en rätt fin, klassisk, tavla.

För den som sett den kanske lite smått barnförbjudna videon till Chris Isaaks "Wicked Game" är detta skojigt värre: "Smolder, by Flynn" (klicka). (Min humor liksom...)
Jag älskar extra materialet man får med filmer; så klipp som dessa är rena glädjekicken för mitt humör: "Creating the Look". Jag blir alldeles svag av de vackra bilderna med idéskapande. Färgerna, ljuset. Mmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar