4 november 2010

HP7, 17 november?!


Jag var nyss helt uppe i varv, men nu har jag ätit lite lunch och lugnat ner mig.
Gick in på sf.se och skulle kolla om biljetter fanns att boka för "Dödsrelikerna". Förväntade mig en liten notis om att premiären är om några dagar som det brukat stå, men nu fanns äntligen skylten för "Köp/reservera biljetter" uppe och jag skyndade (hmm... på datorn, inte precis som att man springer eller så) mig in på sidan och nu är jag stolt över att ha en bunt biljetter reserverade. Om det behövs får man väl lämna tillbaka någon ifall att någon inte kan, men that's life.

Något skumt är att premiären skulle vara den 19:e november. En kunglig premiär i London ska tydligen vara den 11:e, och i New York den 15:e. Nu ska den allmänna Sverige-premiären vara den 17:e istället för den 19:e. Lite irriterande, för jag hade siktat in mig på fredagsbio, men nu blir det nya planer. Onsdag it is!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar