9 november 2010

The Return of the Snow


Idag har solen inte skinit (är det ett ord?) så det avslöjar att denna bild inte är tagen idag. Är jag inte tjusig, höhö... Not... Hursomhelst;
Ska se på lite tv nu och sedan är det väl dags att göra lite läxor också. Imorgon har jag hela eftermiddagen att läsa på, så då blir det också lite jobb.

Idag kom snön farande under dagen och istället för att traska fram på torr mark som i morse fick jag pölsa hem i knarrig snö. Stack förbi bibblan (tredje gången på 24 timmar) och lånade "Harry Potter and the Deathly Hallows". Igår skulle jag ha lånat den, men då fanns den inte inne. Sedan hade Emma en liten spelning på kvällen så jag var dit och kollade på kvällen. Hon spelade några egna låtar och "Let it be" med Beatles. Very nice indeed.

Nu blir det alltså pluggilugg och så ska jag dregla över (bildligt talat) HP7-boken*.

*Att jag ens förkortat Harry Potter och Dödsrelikerna till HP7 är ju lagom nördigt i sig. Jisses amalia!

6 kommentarer:

  1. Snygging:-P
    Jag kommer på lördag förresten, det var väl lördag?? Kl 4?
    Aja, kan iaf hela helgen för den delen... tror jag, jo, men kan iaf på lördag har jag bestämt nu, klockan fyra?? Okej, du vet att jag kommer nu!!

    SvaraRadera
  2. Men man tackar Tilda :)

    Vad kul att ni kommer :) Nu blir det till att förbereda lite :P
    Förresten Tilda så kan Chilli hänga med om det inte går på annat sätt, men då får hon hålla sig i styr :P

    SvaraRadera
  3. Jaa, ta med dig Chilli!!!
    Och tydligen så är min kamera inte så som den en gång varit...
    Och ja, jag vet att mitt kinesiska namn betyder.
    Dé= Vänlighet Sì= Gnista
    och Léi= Storm.

    SvaraRadera
  4. Stormig, vänlig gnista. You in a nutshell ;)

    SvaraRadera