2 november 2010

Trevligt trevligt

I söndags blev det till att vara irriterad på pendeltåget för det stod still i minst en kvart vilket ledde till att jag fick skynda alldeles för mycket till steppen. Kom bara tio minuter sent, vilket var okej. Hamnade i slutet av uppvärmningen, eller vad man kan kalla det. Roligt som vanligt men soft shoe-rutinen som jag försökt lära mig samma morgon gjorde vi knappt.

Sedan åt jag lunch med familj och så bar det av till Tilda där även Dessi var. Vi fotade, flamsade, snackade, gjorde fruktsallad, kollade in Tildas konstverk och såg på bilder och film. Trevligt trevligt.

Jag har även börjat teckna en massa Disneyprinsessor i egen tolkning som jag färglägger med akvarell. Det blir rätt fint faktiskt, känner att jag är på väg in i en period av akvarellmålning. Kul! Är inte en fena på det precis men man måste lära sig!

Nu ska jag strax ta på mig strumpor och kila iväg för att träffa Jojjo och Linda. Hoppas också att jag och pappa kan gå på Bio Rio på torsdag och se "The Promise"-dokumentären, om vi lyckats på biljetter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar