9 november 2010

Spara eller slösa?


En ny katalog damp ned i brevlådan och jag blev så sugen på att skaffa en ny klänning. Dock är väl det inte så genomtänkt kan jag tro, jag har ju faktiskt en hel drös klänningar i garderoben.


Här är en målning jag gjorde ur minnet av en alldeles underbart grön klänning från Vero Moda. Den kostar endast 200 fjuttiga kronor, men samtidigt måsta jag spara pengar. Är inte precis pank, men det blir man ju om man håller på och införskaffar klänningar hit och dit... Sad.

Grönt och rött. En drös söta klänningar som jag inte skulle säga nej till i första taget, hehe. Alla bilderna är från modcloth.com, för den som undrar.

Man vill ju ha en fräsch klänning för höstens och vinterns sammankomster, typ. Kanske liksom pixom, hihi. Det jag har hemma i klädskåpet är den gröna balklänningen, mammas rosa/vita historia, min svindyra NoaNoa-skönhet, en billig Ruth M.fl-blomklänning och lite annat smått och gått som t.ex. en blå sec. hand-sak. That's it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar